Thursday, September 15, 2011

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to NURUL ATHIRAH.
happy birthday to youuuuuuuu~

to tyra, aku ucapkan selamat hari lahir ye kawan! semoga murah rezeki kau, panjang umur,lebih matang and etc. heee. 19tahun dah umur kawan aku ni. hmmm. harap apa yang kau inginkan kau dapat. sorry syg, aku lambat wish birthday kau. =(
tapi aku tak penah lupakan kau. 

sayang kau !


nahhhh~ ni kek untuk kau makan sorang je tyra. ^^


kek ni pulak kite share 3orang.
naz,kau & aku. =')


amekk lah belon ni. untuk kauuuu.  =D


hmm, selamat hari lahir sekali lagi kawan. :)
aku sayang kau. aku rindu kau.
aku rasa nak peluk cium kau je sekarang ni.
siriyes rindu gilakk. :(
aku rindukan kenangan kita.


='(


okay, bye. 

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates