Thursday, February 9, 2012


assalamualaikum.

sudah lama aku tak update blog. kesian dekat blog ni. dah tak ada orang nak menyinggah pun.
terbiar macam tu je.. kesian.
uhh.. sekarang masa untuk melayan hati dan perasaan.. haihhh.
tidakkkkk.... aku tak suka bila dah layan perasaan ni.
kang tetiba jadi macam macam pulak..
tak nak nangis.. macam budak kecik.. budak cengeng..
ohhh hati.. pergilah jauh jauh.. syyhhhhhuuuu.. syhhhhhuuu..


ehh.. ehhh.. saya rindu awak lah si baju merah! =)


''Macam mana nak tunjuk kat orang semua yang kita memang sayangkan dia? Tak ada orang lain selain dia dalam hati kita? Tolonglah tolong....''

percaya tak? percaya tak? sila lah percaya...
saya hanya sayangkan awak sorang. 
#maaf! tulisan cakar ayam. saya tak pandai tulis cantik cantik.

thanks sayang sebab awak dah ceriakan hidup saya. awak bawa kekuatan pada diri saya.
awak buat hari hari saya happy. saya sayang awak.  ,

|
|
|
|
|
V



muka aku nampak tua tak? cakap lah... cakappppppp.. HAHA..

awak.... saya nak ada dengan awak susah dan senang. saya nak bahagiakan awak.
selagi saya mampu. saya nak jaga awak. saya nak rawat awak.
saya nak tebus segala kekurangan saya yang pernah saya buat dekat awak dulu.
saya sayang awak. saya selalu perlukan awak. saya hanya cintakan awak. =)
ehh.. tak tahu lah dah berapa kali tulis SAYANG & dah berapa kali jugak perkataan SAYANG ni aku kirimkan pada dia.
kami jauh. kami jarang jumpa. tapi tak jadi penghalang pun buat kami berdua.
jauh dimata tapi dekat dihati. kan? kan?


*perhhh.. serius malam ni aku jadi jiwang gileee.. tak tahu pasal apa..
tetiba rasa sebak pulak.. haihhh.. tyra ni cengeng lah.. =')


by the way, birthday aku dah nak hampir.
sayang. hadiah birthday nak galaxy note boleh? (muke selamber) >.<
HAHA. pangggggggg...(penampar hinggap di pipi) 
melampau betul aku ni. banyak pulak duit dia nak belikan.
mueheheheh. saje je mintak macam hp tu duapuloh hingget kat kedai. kalau macam tu memang dah beli punya... kannnnnn.... =p


nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates