Friday, February 17, 2012


assalamualaikum..

hiii korang.
faham ke tajuk aku harini? tetibe je buat entry pasal KAAK.
bila ingat balik KAAK ni aku jadi tension pulak.
adehhhh. malasnya nak pergi program ni.
benci ahh. benci ahh. =(
KAAK ni Kursus Asas Asuhan Kanak-kanak
kerjasama dari Jabatan Kebajikan Masyarakat & Community Learning Curve.
program ni mybe boleh buat aku gila.
actually aku tak paham langsung pasal taska ni. -_-
aaarrrggggggghhhh.. rasa nak menjerit je sepuas hati.
boleh tak? boleh takkkk?
isnin sampai jumaat aku kerja.
sabtu & ahad pergi kursus ni pulak. 
gila penat kot. rasa macam takde cuti je. memang takde cuti pun. >.<
penat gila.

baru selesai daftar dekat laman web jkm.
ni bukan aku yang nak. tapi sekolah yang bayar. 
 akak tempat aku kerja ni lah yang beriye iye ajak pergi & akhirnya dia juga mengalami masalah yang sama dengan aku. tak nak pergi jugak. HAHA.
ingatkan best. tapi... macam susah je.
peraturan ketat gile. :(

takpelah. aku try.
doakan aku lulus dengan jayanya okay? amin...

mood aku harini agak kurang baik. hummm. 
esok parents day. dah lepas tu terus pergi kursus tu. 
agak agak penat tak korang rasa? =(

hum. dalam pada masa yang sama, aku rindukan dia.
aku perlukan dia.
uhukkkk. kenapa lah kau jauh sangat sayang? ='<

i miss you dear ♥
boleh tak kita macam ni selalu? =(

errrr. harapan aku semoga hari hari yang mendatang aku dapat tempuh dengan sabar. 
okbai..



2 comments

ika pon penah join KAAK nie..
siyes mmg penat..
but, at the end, enjoy sgt ^_^

REPLY

sweet gila gambar tuu..heee

REPLY

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates