Sunday, October 9, 2011


assalamualaikum dan selamat malam semua.

hye hey, aku baru je balik dari JOHOR. balik balik je terus menghadap facebook. nak chat dengan yayank la. HAHA. tapi yayank pun busy dengan game die. aku ni pulak kena sakit perut. dari pagi sampai sekarang. adeh! sakit beb. huhu. petang tadi jumpa my yayank. gerak dari pukul 2. balik tiket bas tulis situ pukul 9malam. tapi basnya sampai pukul 9.30pm. perh, berangin jugak la aku. kali ni kiteorang tak lah merayap kat mall mall. tak merayap kat bandar bandar. tapi jalan jalan besarkan badan. okay, pergi makan je pun. heee. yayank aku ajak aku makan kat TUTTI FRUTTI. memang sebelum ni dia nak ajak aku makan kat situ tapi tak berkesempatan. *ayat skemah gile , teeetttttttt.

setia tropika skudai, JB.

aku amik yang ni haa. 

dengan yang ni sekali.

pilih la ape yang korang suka. 


inilah ghopenye. 
*image-pakcik google.

sedap tu boleh la. tapi aku rasa baik beli icecream biasa pastu tambah tambah buah buah apa yang patut lagi berbaloi. huuu. tapi yang peliknya, apasal la tempat tempat macam ni ramai orang makan? padahal icecream dia 100gm lima hingget something. huhu. rabak wehh. aku dengan yayank aku pun da kena empat puloh hingget macam tu. sekali sekala boleh la kot makan macam ni. okay, pas makan makan pergi pulak kat kampung melayu. tempat makan jugak. kali ni makan satay pulokkk. HAHA. sedap sedap. :)

gambar sekadar hiasan. gambar ori tak disediakan. haha

sedap memang sedap.tapi aku tak larat nak abiskan. maafkan aku lalink. memang bab makan serahkan pada kau jelah. heeee. lain kali makan ABC pulakk yeee! =)

thanks a lot sayang sebab dah belanje aku makan. aku tahu ni bukan kali pertama kau belanje. banyak kali dan hampir berkali kali. kan? kan? hehehehe ^^ siriyes aku sayangkan dia. bagi aku, dia lelaki yang terlalu ISTIMEWA yang pernah aku miliki. thanks bagi aku peluang. bagi aku kesempatan untuk bersama lagi walau hakikat sebenarnya dulu hati dia hancur lunyai aku kerjakan. kejam kan aku? sanggup permainkan perasaan dia. kadang bila ingatkan balik, sedih jugak aku. sampai sekarang perasaan bersalah aku masih tetap ada pada dia. hurmmm. kalau dia terbaca entry aku ni. aku harap kau tetap bagi aku peluang. peluang untuk memiliki kau. aku harap aku boleh mencintai dan menyayangi kau sampai nafas aku terhenti. aku nak kau tahu. 
" KAU BUKAN YANG PERTAMA TAPI AKU HARAP KAU ADALAH ORANG YANG TERAKHIR YANG PERNAH AKU CINTAI.♥ " =')

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates