Monday, October 17, 2011

assalamualaikum semua.

hii. lama dah aku tak update. dekat seminggu kot. huhu.
hari hari aku berlalu macam biasa.
cume tak sempat nak update. heee. 
okay, firstly aku nak cite pasal semalam.
dah 2 hari aku dekat melaka. banyak tempat yang aku pergi.
tapi tak banyak pun aku snap gambar.
actually aku pergi pun sebab kulim family day.
bukan family aku k, family sedara aku. HAHA.
*sebok je aku ni kan.
dah orang ajak, pergi jelahhh. kan?

sesampai je hotel, terus nak snap sana sini.

time dalam kereta


sesampai je hotel terus snap pic.

akak sedara. :)

with adik gonjeng. HAHA

pemandangan dari bawah.
kiteorang dapat tingkat 21/22.
tinggi jugak la kan. 


time ni pulak pic nak pergi dinner. malam yerk. =)

haaa, time ni dah nak turun bilik.
tema dinner malam tu hitam putih. 

tak padan kecik budak kecik niyh. =D

posing baik punya. slim kan. =)

hoooiii, mishaa ooii.

misha datang lah, memeriahkan lagi majlis tu. 

aku wif misha

M.E.R.E.K.A

budak bajet hott. HAHA.

okay, tu je yang aku dapat kongsikan. hmm. aku rasa gambar aku je over kot. huhu. hmm. banyak lagi gambar yang tak upload. time dekat bandar melaka memang syok abis la. seronok gileee. harap dapat pergi lagi. heeee. =)
okay la, ada cite menarik. aku update lagikk yaaahh. bye. 

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates