Sunday, May 15, 2011

hye semua....

rasa dah lama aku x update blog niyh.. cian dye kan.. hehehe.. harini aku nak cerita pasal jam yang selama niyh aku idamkan.. sebenarnye sebelum aku nak beli jam ni,aku ade la usha2 kat kedai jam.. just tengok2 je.. xde rase nak beli pown.. sebab tengok harge dye pon aku dah takot.. hahahaha.. dannn akhirnye aku dapat beli jugakkkk ....


sebenarnye jam yang aku dah beli ni banyak warnanye.. jum tengok..



haa, yang mane paling cantik?
sebenarnye aku pon confius jugak time tu,xtahu nak pilih yang mane 1..
semua cantik kan?
tapi akhirnye aku dapat jugak buat keputusan.. =)




tadaaaaaaaaaaaaaaa.......


ni la jam yang aku cakapkan tu..
dah dapat pon.. jadi hati sudah puas.. :)
warne pink? ok la kan.. haha..


tapi sebelum aku beli jam ni.. aku dah berkenan dengan 1 lagi jam.. warne sama cume bezanye yang ni lebih cerah + fungsinye kurang sikit dari yang kat atas ni.. 



cantik kan warne dye?
heheh.. tapi aku x pilih yang ni pown.. -,-



 tapi kalau boleh dua2 aku nak beli.. hahahha.. tamak betul aku ni lah.. hikhikhik..
oklah, nak akhirkan cerite,duit aku dah abis.. sebab ape abis? lu pikir la sendiri..
assalamualaikum.. =)




1 comments:

This comment has been removed by the author.

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates