Thursday, January 13, 2011

pejam celik,pejam celik dah tahun baru 2011..
apa azam aku tahun ni ek??
macam2..
tapi sebenarnya kita x perlu tunggu tahun baru untuk berazam kan??
bila2 pun kita boley berazam..
x kira : masa,tempat,waktu & tarikh..
aku harap tahun ni akan memberi seribu makna untuk aku..
aku dah x nak pandang belakang..
fikir masa depan & hidup aku yang akan datang..
makin hari,makin meningkat umur kita..
antara sedar atau tidak..
umur aku sudah hampir 19 tahun..
banyak perkara sudah aku lalui..
sedih,kecewa,gembira semua ada..
aku nak belajar..belajar untuk mengenali diri sendiri & potensi aku..
sekarang aku tengah tunggu permohonan buka untuk kemasukan ke u..
aku harap aku dapat masuk u balik..
aku x patot menyerah..sebaliknya aku kena kuat..
aku tahu aku ley lakukan yang lebey baik..
doakan aku berjaya..
harap2 kali ni nasib menyebelahi aku..
semoga aku berjaya mencapai cita2 aku..
amin..

 azam tahun baru aku :
  • menjadi seorang yang lebih matang..
  • ingin berjaya dalam bidang yang diminati..
  • rajin belajar..
  • i need to make my parents proud with me..
  • hope aku & farid still sayang menyayang..haha(jiwang dowk)
  • hilangkan rasa malas aku yang terlampau teruk..hak3..
  • mempunyai pendirian sendiri..
  • berani di tempat @ di bumi orang lain..
  • hilangkan sifat terlalu sensitive..


 ok la,aku rasa tu je kot yang aku nak luahkan..

bubye..:)

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates