Friday, January 14, 2011

hye blog..arini aku nak story something..aku sedih la..boyfriend aku macam dah x sayang aku je..dia dah lain..xmacam dulu lagi..dulu walau sebok mana sekalipun dia tetap msg aku,xpun mesti call aku..kalau x ada kredit pon dia mesti bagi msg kat facebook..dulu rajin juga kau layan aku kat facebook kan..tapi sekarang,bila kau on9 pun xde kau nak chat dengan aku..xtahu ke kau farid,aku on9 pun just nak tahu perkembangan kau & berharap kau akan layan aku di facebook..aku bukan nak kongkong kau..cuma aku nak kau bagi perhatian sedikit je pada aku..kita pon dah jarang msg kan??apatah lagi telefon..salah ke cara aku?salah ke aku nak amik tahu pasal kau?hanya facebook je yang membuatkan aku tahu perkembangan diri kau..sekarang semua dah berubah..hurm..aku sendiri tak tahu..aku yang dah berubah atau kau????aaarrrrggghhhh..tension..kau dah x perlukan aku lagi ke???kenapa kau berubah???layanan kau dulu dan sekarang lain..lain sangat..aku sendiri xtahu..malas nak tanya..aku rindu kau..rindu kau yang dulu..yang suka layan perangai aku yang kebudak2kan..sebenarnya aku tanak sekat hidup kau..tapi ada kala kau membuatkan aku rasa nak marah kat kau..kenapa ek?kau dah bosan ke couple dengan aku??tapi yang penting aku xbosan dengan perangai kau & aku sangat percayakan kau farid..aku tahu kau jujur dengan aku..aku sayang kau sangat2..kadang2 kau suka memaksa kan?tu yang buat aku geram dengan kau..kalau tak diikutkan mesti mood kau jadi lain..so aku ikutkan jela..kekadang aku xdapat penuhi permintaan kau atas sebab yang tak dapat dielakkan..kau sebenarnya panas baran..orang sekeliling kau pun takut dengan kau..betul x??cara kau memang ganaz la..aku sendiri pun takut dengan kau..hik3..kau keras kepala..kau nak orang dengar cakap kau..tapi apa yang kau buat kadang2 betul & kadang2 ada salah jugak..ubah la sikap kau..kau tahu kan aku sekarang makin sayang gilooo2 kat engkau??kalau boleh aku x nak kehilangan kau..kau je yang boleh buat aku tersenyum walaupun kau jarang bersama dengan aku..sikap kau yang penyabar dulu membuatkan aku sangat kagum dengan kau..sampai sekarang kau still pertahankan hubungan kita walaupun dulu aku pernah main taik dengan kau..maafkan perangai aku dulu sayang..dulu aku sia2kan kau..sekarang aku nak tebus balik cinta aku pada kau..dah banyak airmata aku keluar kerana seorang lelaki yang aku sayangi..aku tahu aku dah banyak kali sakitkan hati kau..tapi dalam masa yang sama hati aku juga sakit..siapa lagi nak jaga hati aku ni??kau bukannye pedulikan perasaan aku lagi..kau dah xmacam dulu..aku tahu dulu aku pernah buat masalah tapi aku dah berubah kan??kau sendiri tahu kan yang aku dah berubah??
aku cuba nak mengenali diri kau..faham apa yang kau suka & apa yang kau minat..semua aku buat untuk kau farid..sebab aku sayangkan kau...aku cintakan kau..boleh x kau jadi farid yang dulu??masa first2 aku kenal kau dulu??aku nak farid yang dulu..yang sayang aku..yang sanggup buat apa saja untuk aku..yang jaga hati aku..hufff...aku tahu tak mungkin itu semua akan terjadi..masa x boleh berputar kembali..aku dah cuba jadi yang terbaik untuk kau,tapi dalam masa yang sama aku rasa aku pula yang x layak bersama kau..sebab kau jauh lebih pandai & lebih baik dari aku..itu yang membuatkan aku kecil hati..kau dah x pernah lagi nak sokong aku,kuatkan aku untuk terus maju kehadapan..kau tahu kan aku terlalu mengharapkan kau?kalau boleh aku nak setiap detik aku bersama kau..entahla...kenapa setiap kali aku bersama kau,aku rasa lega..mungkin aku terlalu cintakan kau kot..haaa...sekarang ni mood kau agak sedikit berubah..asyik nak marah je..aku tahu kau tension dengan kerja kau..hanya sabar je yang aku mampu katakan..bagi la aku memahami diri kau sepenuhnya..adakah hati kau masih terbuka untuk terima aku kembali?arrrggghh..aku sendiri xpasti kau masih cintakan aku ke x?aku tahu kau jujur dengan aku..kau xada perempuan lain selama kita couple..tapi aku takut hati kau tertutup untuk aku..tolong la bagi aku peluang lagi sekali untuk tebus kesalahan diri aku dulu..& bukalah hati kau untuk terima aku kembali seperti dahulu..plz sayang..=(
aku akan jaga hubungan kita selagi aku masih bergelar gf kepada farid zamir..& aku akan menjagamu selagi aku mampu..itu janji aku..jika hati kau dah terbuka untuk orang lain..bagitahu la aku..aku xakan marah..kalau memang itu jodoh kau..aku doakan yang terbaik untuk kau..aku sanggup berkorban demi untuk kebahagiaan kau..jika kau bukan jodoh untuk aku..aku harap kau akan bahagia dengan hidup kau..aku sayang kau sangat2..mulai detik ini,aku sudah berhenti berharap untuk memiliki diri kau lagi..jika kau ditakdirkan untuk aku,maka bersama la kita 1 masa nanti..jika sebaliknya,aku hanya mampu doakan yang terbaik untuk kau..i will always love u,but i know i cant be a perfect person 4 u..im sorry..i always pray 4 our relationship will be stay longer..i hope u love me the way i am..love u damn much dear!! :'(

 -nur atira <3 farid zamir-

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates