Thursday, November 16, 2017

Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

16/11/2017

Pagi Khamis yang mendung. Semalam Yid datang, sampai je dah dekat magrib. Semalam lepak keluar pergi BP ajak adik-adik sekali. Lepas makan terus je balik sebab kepala aku sakit giler.
Pagi ni dia dah balik. Sedihnya rasa perasaan ni masa dia lambai nak balik. Makin nak dekat dengan majlis makin aku rasa sayang dekat dia. Ya Allah, permudahkanlah urusan aku dan dia kelak. Amin.
Yid datang dari JB ke Kluang semata nak jumpa aku dengan waktu yang sangat singkat. Rasa terharu, serba salah semua ada sebab kadang rasa macam menyusahkan dia je.:'(

Yid sayang, tiada kata yang saya dapat ucap selain berterima kasih pada awak. Terima kasih atas kesetiaan, keikhlasan dan kebahagian yang awak tunjuk pada saya.
Saya sangat hargai dan saya harap awak akan ikhlas menyayangi saya sehingga nafas saya terhenti.

Thanks yid!

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates