Saturday, June 13, 2015


Hidup ni kadang kadang kita rasa gembira.
Kadang kadang rasa sedih yang teramat sangat.
Manusia boleh berubah sekelip mata.
Mungkin dia tak perasan dengan perubahan dirinya.
Tapi orang yang berhari hari dengannya mungkin paham dengan sikap & tingkahlaku yang berbeza.
Sedih laa. Aku sangat berjauh hati dengannya.
Seolah diri aku tak diperlukan lagi.
Ada aku, takda aku semuanya sama. Tak ada beza.
Aku. Bukanlah orang yang penting.
Kenapa aku rasa macam tu?
sebab aku mula rasa yang aku kurang mendapat perhatian darinya.
Sedihnya hati. Aku tak minta apa apa. Cuma kasih sayang.
Mungkin, aku perlu sedar.
Hidup tak semua orang boleh puaskan hati kita, kehendak kita. So,
Biarlah aku berdiam diri.
Sakitnya sendiri. Tanggung lah sendiri. 

Dear hati, kuatkanlah hati supaya aku tetap kuat seperti hari hari sebelumnya.

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates