Saturday, December 31, 2011


assalamualaikum..



hiii korang! esok dah masuk tahun baru. so ada azam baru ke? hee.. sekejap je rasa masa tu berlalu kan? dan usia aku pun hampir mencecah angka 2*. tapi perangai masih lagi kebudak budakkan. tak dapat dinafikan aku masih belum matang. erkkk. okay! lupakan pasal tu. hmmm. sekarang fokus kepada tajuk diatas. sebenarnya kita tak perlu tunggu tahun baru untuk buat azam baru. kan? bila bila je kita boleh pasang niat kita untuk berazam. kalau aku? azam aku cuma berharap hari hari yang mendatang aku dapat lakukan yang terbaik dalam hidup aku.

untuk tahun 2011, banyak kenangan yang aku dah lalui. pahit, manis, sedih, gembira. macam macam aku dah rasa. sedih pulak bila nak tinggalkan tahun 2011 ni. hurmmm. sepanjang tahun ni, yang baik patut dijadikan teladan, yang kurang memuaskan tu patut dijadikan pengajaran.

selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012. =)


3 comments

selamat tahun baru si cantik!

REPLY

Happy New Year..jom join contest..
http://amosnursan.blogspot.com/2011/12/giveaway-blog-amosnursan-lucky-draw.html#comment-form

REPLY

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates