Monday, November 14, 2011





hampir seminggu awak diamkan diri. saya text awak sepatah. awak balas sepatah balik. tak de respon pun dari awak. saya tak tahu awak kenapa. marahkan saya? awak elak bila saya tanya kan? hurmmm. sorry sayang kalau saya dah buat awak sakit hati. lagi lagi saya yang timbulkan masalah. saya minta maaf. saya tak macam orang lain wak. saya selalu tak paham awak. saya ni tak ada apa yang awak nak banggakan. saya minta maaf. saya sayang awak.

♥ saya sayang awak farid zamir.


always need you. ='(


dear farid, i dedicate this song for you.

Adakah diriku kau tak perlu lagi
Adakah cintaku kau tak perlu lagi 
Adakah dirimu dah berubah hati terhadap diriku 

Adakah insan lain bertakhta di hatimu 
Hinggakan dirimu mengubah cintamu 
Manakah janjimu yang kau beri dulu kepada diriku 

Kau pernah berkata cintamu adalah selama-lamanya 
Bulan menjadi saksi pada malam itu 
Kau kata kau cinta 

Sayangku dengarlah rintihan hatiku 
Ingin kau kembali seperti dahulu 
Kenangan di jiwa membuat ku rindu kepada dirimu 

Kau pernah berkata cintamu adalah selama-lamanya 
Bulan menjadi saksi pada malam itu 
Kau kata kau cinta 



Kiranya diriku kau tak perlu lagi 
Simpanlah kenangan cinta kita di hati 
Walaupun sukar, ku akur kali ini 
Biarlah ku pergi 

Maafkanlah ku bertanya

* always miss you. :(


2 comments

penantian tu mmg satu penyiksaan kan. wuwuwuw

REPLY

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates