Monday, February 7, 2011

hye..aku rasa dah jemu untuk couple..
bila couple mesti ada je masalah..
tipulah kalau kita couple tak ada masalah kan?
tapi bagi aku,masalah yang timbul tu semua gara2 diri masing2..
mungkin ada yang pentingkan diri n ego..
bila aku dah jujur,setia & sayang kat dye,time tu jugak la dye nak buat hal..
buat seolah2 aku ni macam mainan..yang tak punyai perasaan..
kenapa mesti jadi camtu???
aku ada perasaan jugak beb..
setiap masa airmata ni akan keluar bila aku mengenangkan hubungan kita..
hurmm..
kecewe,sedih semua ada..
aku tak tahu apa kesudahan cinta aku dan dye..
bahagiakah dye disamping aku?
atau sekadar ingin mengambil hati aku..
aku pun tak tahu..
aku redha..
redha jika dia bukan untuk aku,aku terima..
tinggalkan aku jika kau dah tak perlukan aku lagi..
itu saja yang aku pinta farid zamir..
terima kasih..

nobody perfect . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates